سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ی سفر به کوش آداسی چقدر است؟

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه , 90 کیلومتری جنوب شهر ازمیر واقع شده‌است و با اطراف آن را بناهای سابق محبوبی اشراف کرده اند . این شهر خوشگل تاریخی بی نیاز داراست و همینطور درختان و سواحل دوست داشتنی آن , سبب ساز گردیده اند تا به یک شهر توریسم دوست داستنی تبدیل شود . تور و سفرهای متعددی مدام بدین شهر انجام می شود . ولی گذشته از هجرت بدین شهر نیاز است تا اطلاعاتی در رابطه هزینه هایی که بابت خوراک , هتل و باربری در شهر کوش آداسی بپردازید , بدانید تا بتوانید دارایی ما یحتاج برای سفرتان را طرح ریزی فرمائید

چه مبلغی همراه خودمان به کوش آداسی ببریم؟

تجریحا خوبتر است که همراه خودتان به ترکیه لیر ببرید . خریداری نمودن لیر در جمهوری اسلامی ایران نسبتا کار بی آلایش است و شما میتوانید با رفتن به صرافی ها به مقدار ای که لیر می‌خواهید برای سفرتان خریداری کنید .

در صورتی‌که نتوانستید در کشور‌ایران لیر پیدا فرمایید , می‌توانید دلار بخرید و در صرافی های شهر آن‌ها‌را تبدیل به لیر بنمایید .

ترکیه مرز و بوم همسایه کشور‌ایران است و وضعیت معاش در آن آنچنان فرقی با مرز و بوم خودمان ندارد . میانگین بها ها در بعضی از کالای این شهر به نسبت تهران ممکن است بالا باشد و در بعضی موردها نیز این فرآیند می‌تواند تماما برعکس باشد .

با اعتنا به توافق هایی که در میان دولت‌های کشور‌ایران و ترکیه انجام یافته است , شهروندان اهل ایران از ضابطه اخذ روادید معاف بوده و میتوانند تا 90 روز تمام ( سه ماه ) سوای روادید در خاک این مرزو بوم حضور داشته باشند .

هزینه 1 , 000 تومان بابت شناسه

هزینه 3 , 750 تومان به اکانت شهرداری بابت عارضه ها شهرداری

هزینه 100 , 000 تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صادر شدن پاسپورت

هزینه 36 , 980 تومان بابت سرویس ها دفترها پلیس +10 و هزینه پست

 

هزینه تور کوش آداسی

 

هزینه تور برای مسافرت به کوش آداسی بسته به این‌که چه مدل خدماتی را اخذ فرمائید متعدد است و شما از روش رابطه و تماس از شیوه های مختلف با کارشناسان الی گشت می‌توانید ظریف ترین و بی نقص ترین لیست هزینه ها را اخذ نمائید .

 

هزینه ای که می بایست برای یک تور در حیث گرفت پولی حدود 4?995?000 تومان است . ( مبلغ ذکر شده مرتبط با مورخ 12 خرداد ماه 98 است ) .

 

خدماتی که برای تور ارائه می شود دربرگیرنده : بلیط , اقامت , ترانسفر و بدرقه فرودگاهی , راهنمای پارسی گویش , بیمه مسافرتی می شود .

هزینه هواپیما برای هجرت به کوش آداسی

 

همان گونه که میدانید هیچ پرواز مستقیمی از تهران درسمت کوش آداسی در ترکیه نیست و همگی آنان در سمت شهر ازمیر انجام می شود .

 

حدود بها خرید بلیط هواپیما از تهران به ازمیر از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می‌باشد .

برای اقامت در‌این شهر قشنگ و ساحلی تعیین های زیادی پیش رو دارید . تنوع هتل های از سه ستاره تا 5 ستاره به مقدار ای درین شهر است که شما صرفا بایستی میزان دارایی خودتان را مشخص و معلوم فرمایید و بعد از آن مبادرت به رزرو هتل درین شهر بنمانید . به‌دنبال راهنمای مسافرت به کوش آداسی ما به یک‌سری هتل مطلوب برای اقامت درین شهر ترکیه ای میپردازیم و همینطور حدودی از ارزش رزرو هتل ها در‌این مرزو بوم را مبنی بر تجهیزات و خدمت دهی آن‌ها ذکر خوا‌هیم کرد .

 

هتل های 3 ستاره از 1?5 میلیون تا 3 میلیون

 

هتل های 4 ستاره از 2 میلیون تا 6 میلیون

 

هتل های 5 ستاره از 6 میلیون تا 12 میلیون

برای یک وعده خوراک در یک رستوران ارزان ارزش می بایست هزینه 37 لیر

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان میانگین می بایست 140 لیر