سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک شب بازی های خانوادگی (و روز) با گیف گاف

یک شب بازی های خانوادگی (و روز) با گیف گاف

27 اکتبر 2019 توسط Simon Barker - آخرین به روز رسانی: 9 دسامبر 2020

 

giffgaff-Games-Day-Night-Event-BoxI اخیراً توسط نماینده giffgaff، ارائه دهنده شبکه تلفن همراه، تماس گرفت. آنها به من این فرصت را دادند که به عنوان بخشی از کمپین #giffgaffgamers خود در میزبانی یک رویداد بازی شب/روز/ناهار برای خانواده و/یا دوستانم کمک کنم. به‌عنوان یک گیمر، که از سنین پایین هم بازی‌های ویدیویی و هم بازی‌های تخته‌ای انجام می‌دادم، از فرصتی برای میزبانی یک رویداد خانوادگی دیگر در شب لذت بردم!

 

giffgaff با مهربانی چند جعبه چیزهای خوب را همانطور که از عکس‌های بالا و پایین مشاهده می‌کنید ارسال کرد. یک جعبه حاوی یکسری گیف گاف جالب و اقلام مرتبط با فناوری بود که مشخصا به خوبی برای من مناسب بود. شامل آمازون اکو دات، دوربین Go Pro، پاور بانک Anker USB، سیم‌کارت 2 برابری گیف گاف، کوپن غذای 50 پوندی و حتی جایزه برنده بود!

 

در جعبه دیگر، سه بازی مهمانی عالی از شرکت بازی‌های مستقل بریتانیایی وجود داشت: Big Potato Games. به طور خاص، چیزهای عجیب و غریب انسان ها، اوباما لاما 2 و سطل عذاب.

اهمیت حفظ ارتباطات خانوادگی در دنیای مدرن

ما یک خانواده صمیمی هستیم و حداقل یک یا دو بار در ماه برای یک غذای کباب یکشنبه با هم دور هم جمع می‌شویم. با این حال، با توجه به اینکه زندگی مدرن چقدر می تواند شلوغ باشد، همچنان می تواند سخت باشد که با خانواده خود در ارتباط روزانه و هفته به هفته باشید. اما حداقل می توان این روزها با فناوری هایی مانند تلفن های همراه ما و تعرفه های شبکه مناسب که این امر را با قیمت پایین تسهیل می کند، کمی آسان تر شد.

 

این به ویژه در خانواده ما مهم است زیرا برادر شوهرم استرالیایی است، بنابراین او به صورت هفتگی با خانواده خود در استرالیا با استفاده از پیام‌های متنی و تماس ویدیویی و غیره ارتباط برقرار می‌کند. یا دو، بنابراین خواهر، برادرزاده و خواهرزاده من اکنون قرار است به یک سفر طولانی دیگر به آن سوی دنیا بروند تا نیمی دیگر از خانواده را ملاقات کنند.

 

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، ما احساس کردیم که قطعا دلیل ارزشمندی برای داشتن یک بازی خانوادگی در شب/روز قبل از اینکه آنها به سفر یک ماهه دور از خانه خود بروند. با تشکر از giffgaff، آنها به ما ایده و بهانه ای برای یک دور هم جمعی خانوادگی خوب و قدیمی دادند که در آن می توانیم خاطرات خانوادگی جدید و جالبی بسازیم تا زمانی که از هم جدا شده ایم، ما را به یاد بیاورند. بعلاوه، ما به ندرت در کریسمس هیچ مهمانی یا بازی رومیزی را خارج از یک یا دو بازی گاه به گاه انجام می دهیم، بنابراین این یک امتیاز دیگر است!

 

با این حال، با تماشای فیلم «شب بازی»، امیدوار بودیم که این رویداد مانند آن فیلم از کنترل خارج نشود! اگر آن را ندیده اید و به مهمانی و بازی های رومیزی علاقه دارید، حتماً باید آن فیلم را تماشا کنید.

 

بازی‌های خانوادگی روز/شب/رویداد

به لطف سیم کارت های از پیش بارگذاری شده گیف گاف که در جعبه گنجانده شده بود، در حالی که همه در حال جا افتادن بودند (و در حال آزمایش پخش موسیقی مناسب بازی از طریق آمازون اکو دات بودند)، من توانستم تلفن همراه مادرم و پدربزرگم را تنظیم کنم. در گیف گاف این بدان معناست که آنها اکنون می توانند به صورت رایگان با یکدیگر به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط روزانه تماس بگیرند. به نظر من این یکی از مزایای اصلی استفاده از شبکه giffgaff برای ارائه دهنده تماس تلفن همراه شما است و در آینده آن را به افراد دیگر توصیه خواهد کرد.

 

چیزهای عجیب و غریبی که انسان ها به دنبال آن هستند

وقتی نوبت به بازی‌های واقعی رسید، ما با انتخاب یکی از بازی‌های مهمانی با ظاهر جالب Big Potato، یعنی «انسان‌ها در جستجوی چه چیزی» شروع کردیم. این یک بازی با ورق است که مبتنی بر حدس زدن کلمه صحیح است که عبارتی را تکمیل می کند که شما (یا شاید فردی کاملاً متفاوت از خودتان) ممکن است در Google، Bing، DuckDuckGo و غیره جستجو کنید.

این بازی بلافاصله به‌عنوان کسی که بسیار فن‌آور است و این وب‌سایت مبتنی بر فناوری واقعی را برای سال‌های متمادی در اختیار دارد، به‌عنوان یکی از افراد مورد توجه من قرار گرفت - واقعاً 12 سال است، وای، چقدر زمان می‌گذرد وقتی با فناوری سرگرم می‌شوید!

 

"چیزهای عجیب و غریب انسان ها جستجو می کنند" قطعا یک بازی سرگرم کننده در سبک برنامه تلویزیونی است. Family Fortunes و این در واقع توسط چند نفر از اعضای خانواده در حین بازی ذکر شد.

 

انحصار – نسخه یورک

بعدی بازی‌ای بود که ما قصد انجام آن را نداشتیم، اما برادرزاده 4.5 ساله‌ام در 6 ماه گذشته به یکی از طرفداران واقعی بازی Monopoly تبدیل شده است. بنابراین، نسخه محلی خود را از بازی منتشر کردیم، Monopoly York (البته) و چند نفر از ما با برادرزاده ام روی زمین نشستیم و قبل از تماس با زمان، یک بازی طولانی و طولانی از Monopoly داشتیم (آیا همه آنها نیستند؟) بر روی آن.

source : zath