سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی انتخاب یک تی شرت (برای زنان)

درک این نکته مهم است که اگرچه پیراهن ها می توانند سرگرم کننده و راحت پوشیده باشند ، اما به طور معمول به عنوان گزینه کم رنگ لباس کمدی شخص در نظر گرفته می شوند. برای مقابله با هر نوع ارتباط منفی با یک تی شرت ، پوشیده لباس باید اطمینان حاصل کند که پیراهن خود را به طور مناسب پوشیده و مطابقت داده است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری پیراهن مناسب برای شما آورده شده است:

بهترین پیج لباس زنانه و لباس ست را اینجا دانبال کنید.

سبک و متناسب

زنان هنگام انتخاب سبک و مناسب یک تی شرت گزینه های بسیار مختلفی نسبت به مردان دارند. بر خلاف مردانی که فقط سه سبک دارند (معمولی ، باریک و بزرگ و بلند) ، تی شرت های زنانه می توانند در اندازه متفاوت باشند و آنقدر برش بزنند که نام های دقیقی برای هر نوع سبک وجود نداشته باشد. بنابراین در هنگام انتخاب یک تی شرت که برای شما مفید باشد باید این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به چگونگی مناسب بودن آن و چه چیزی آشکار خواهد شد.

 

تانک بالای بانوان

 

اولین چیزی که باید تصدیق کنید این است که یک تیشرت همیشه یک ظاهر گاه به گاه تر از بلوز یا لباس است. بنابراین وقتی یک تیشرت را در نظر می گیرید ، لازم نیست خیلی سخت تلاش کنید تا بسیار سکسی یا فانتزی به نظر برسید. اگر چنین هستید ، ممکن است بخواهید لباس های تعویض را در نظر بگیرید. منظور از پیراهن های گاه به گاه با ظاهری آرام و آرام است. این همیشه باید هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب چه تی شرت ، کانون توجه باشد.

 

این گفته می شود ، یک زن قبل از خرید تی شرت باید مواردی را در نظر بگیرد: نوع بدن او ، چه ویژگی هایی است که وی در افشای اعتماد به نفس دارد و چه پیامی را برای ارسال ارسال می کند.

 

TYPE BODY: مهم نیست اندازه شما باشد ، باید یک تی شرت را انتخاب کنید که نوع بدن شما را بدون اینکه بیش از حد خود را به خود جلب کند ، تعارف کند. با این وجود ، شما باید صادق باشید و نوع بدن خود را قبول کنید. فکر نکنید که استانداردهای زیبایی وجود دارد که باید به آنها رعایت کنید. آنچه برای شما مفید است را پیدا کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

بهترین پیج لباس زنانه و لباس ست را اینجا دانبال کنید.

EXPOSE THE RIGHT STUFF: تی شرت های زنانه در چنین بریدهای متنوعی قرار می گیرند ، همیشه می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که در هر منطقه از بدن شما راحت تر باشد در حالی که مناطق دیگر را تضعیف می کند. به عنوان مثال ، اگر عاشق ظاهر بازوها هستید اما نسبت به سینه فوقانی خود اطمینان کمتری دارید ، می توانید پیراهنی با آستین کوتاه تر و گردن برش معمولی پیدا کنید. اگر متوجه شدید پاها جذاب ترین وجه بدن شماست ، می توانید یک پیراهن بادی را انتخاب کنید که پاهای در معرض خود را برجسته کند.

 

پیام شما ارسال می کنید: متأسفانه ، کمد لباس شما پیام می فرستد خواه آن را دوست دارید یا نه. شما ممکن است در یک تیشرت کوتاه و چسبان و پوستی که ماسورف شما را نشان می دهد ، احساس راحتی کنید. با این حال ، شما می توانید ، و به احتمال زیاد ، متفاوت از زن (یا مرد) درک خواهید شد که یک تی شرت محافظه کار و اساسی تر می پوشد و هر قسمت از بدن را پایین می آورد. هیچ تصمیمی خوب یا بد وجود ندارد ، فقط پیامی را که می خواهید ارسال کنید.

 

علاوه بر این ، مهم نیست که چه نوع پیراهنی را انتخاب کنید ، آرم و طرح می تواند پیامی را که برای دیگران ارسال می کنید تأثیر زیادی بگذارد. یک زن با یک آرم ورزشی روی پیراهن خود ، متفاوت از کسی است که آرم سلام بچه گربه را در مقایسه با یک طرح پرنعمت Led Zeppelin ، توسط زنان و مردان درک خواهد کرد. باز هم ، هیچ تصمیمی درست یا غلط فقط برای پیامی که می خواهید ارسال کنید وجود ندارد.

 

انتخاب یک رنگ:

رنگ های تی شرت زنانه

 

قانون اساسی در انتخاب رنگ ، Light Colors Highlight و Dark Colors Obscure است. اگر خودتان نسبت به نحوه نگاه کردن قسمت بالای بدن خود آگاهی دارید ، بهتر است رنگهای تیره تری داشته باشید: سیاه ، قهوه ای ، دریایی. اگر چیزی برای شستن دارید ، ممکن است بخواهید رنگهای روشن تری را انتخاب کنید: قرمز ، زرد یا نارنجی.

بهترین پیج لباس زنانه و لباس ست را اینجا دانبال کنید.

پس از تصمیم گیری در مورد طیف رنگهایی که می خواهید انتخاب کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام رنگ ها برای شما بهتر است. با توجه به چشم ، مو و رنگ پوست خود ، سعی کنید پیراهن های رنگی مختلف را در مقابل خود تا آینه نگه دارید. به واکنش اولیه خود اعتماد کنید ، این درست خواهد بود. آنچه را که برای پوست تان تعریف می کند پیدا کنید و به آن بچسبید. اگر ظاهراً احمقانه به نظر برسید ، دلیلی برای پوشیدن نارنجی ندارید. خودآرایی کردن کمد لباس شما بدان معنی است که می دانید چه عواملی کار می کند و به آن می چسبید.

 

برای خانم ها ، اغلب بهتر است رنگ روشن تر را به عنوان لوازم جانبی برجسته لباس تبدیل کنید. یک کیف دستی یا کفش با رنگ روشن می تواند یک تی شرت را از گاه به گاه به کمی فانتزی تغییر دهد. حفظ رنگ اصلی تی شرت به شما امکان می دهد تا با لوازم جانبی اضافی بسیار سرگرم کننده تر باشید.

 

گرایش :

بدون تصدیق دنیای سریع و سریع در حال تغییر روند مد ، رفتن در آموزش تی شرت کار سختی است. اگرچه اطلاعات فوق می تواند در مورد هر تی شرت اعمال شود ، اما نحوه پوشیدن تی شرت و سبک خاص آن نسبت به هر ایده اصلی کمد لباس وابسته به روند فعلی است. امروزه ، پیراهن های باریک و حاشیه ممکن است همه عصبانیت باشد ، در حالی که هفته آینده تی شرت های شلوار تا زانوی شما به طوفان می رسد.

 

هیچ قاعده کلی در مورد روندهای تی شرت وجود ندارد. اگر روند را دوست دارید و با پوشیدن آن نوع پیراهن احساس راحتی می کنید ، پس از آن به دنبال آن بروید. اگر شخصاً فکر نمی کنید روند کنونی بر شما (یا هر کسی برای این موضوع) تملق دارد ، نیازی به پیروی از آن احساس نمی کنید.

 

منبع : onehourtees