سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه کنکوری حرف آخر

نزدیک بوسیله یک دهه  است که موسسه کنکوری حرف آخر مبدع وضع های نوین و جدید در آموزش تو بنیان تولید منابع کنکوری و درسی فعالیت میکند. به کارگیری این سیاق های نوین در آموزش که درون تقابل با روش های سنتی و منسوخ شده قرار گرفته است، خرسند و اعتماد دسته بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را موجب شده است. به همین منظور نیت داریم در این مقاله به معرفی کردن طولانی موسسه کنکوری حرف آخر بپردازیم.

بنیانگذار موسسه حرف آخر

بنیانگذار  موسسه حرف آخر آستان آقای عبدالرضا منتظری مدرس توانا و ممتاز ریاضی کشور میباشند. آقای منتظری در رزومه کاری خویشتن  نزدیک به 30 سال سابقه تدریس ریاضی را دارند. ایشان برای اولین بار در کشور روش های نوین و مفهومی درون زمینه تدریس ریاضی را ساختن کنند. این روش ها زیر عنوان الگو، زمینه حساسیت مفهومی و شهودی دروس محاسباتی را فراهم ساخت تا خرد آموزان بتوانند بدون نیاز به حفظ فرمول به راحتی از عهده تحصیل ریاضی بربیایند. حاضر بودن آموزش صحیح داخل درس ریاضی باعث شده بود تا گروه بزرگی از علم آموزان و داوطلبان کنکوری از پایه با این درس مشکلی یادگیری برملا کنند و در آزمون سراسری نیز موفق به کسب درصد بالا تو درس ریاضی نشوند. اما استاد منتظری روش های مفهومی و الگو محور را جایگزین فرمولها متعدد کرد و با این امر باعث شد تا داوطلبان بتوانند درصد بالای در ریاضی کسب کنند. براساس این موفقیت، لله منتظری با شرکت بهترین دبیران کشور، روش های نوین آموزشی در قالب الگو را برای سایر دروس نیز ایجاد کردند و به جرات میتوان گفت که قیام اهمیت داخل آموزش و یادگیری دروس کنکوری در کشور ایجاد شد.

زمینه فعالیت حرف آخر

موسسه حرف اخر در ماخذ تولید محصولات کنکوری رشته تجربی و ریاضی فعالیت میکند. البته دروس عمومی لفافه انسانی، فنی حرفه ای و کار و دانش نیز پرورش شده است. کلیه پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر ، آموزشی و تو قالب تدریس طولانی درسنامه، حل تست های کنکوری و تالیفی و همچنین طراحی سوالات احتمالی کنکور نیز میباشد.

بخوانید در مورد : کنکور 1400 فقط در 4 ماه با حرف آخر

ویژگی های طاسی پکیج های کنکوری حرف آخر

 

همان اسلوب که اشاره شد حرف آخر روش های نوین آموزشی را ابداع و گشادگی داده است. این روش ها جدا از صرفه جویی در هزینه های مادی، باعث صرفه جویی داخل زمان  وقت طلایی کنکور داوطلبان همچنین شده است. داخل اینجا برای آشنایی بیشتر زیست یازدهم حرف آخر را شهید خواهیم زد. زیست یازدهم در 45  ساعت توسط بهترین دبیران زیست ملک( آقای شعبانی، شاکری و روان) پرورش شده است. برای حساسیت بهتر و ژرف مباحث زیست شناسی از روش پویا نمایی استفاده شده، که این امر زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب را ایجاد کرده است. دانش آموزان و داوطلبان کلیه مباحث را بوسیله عارض تصویری با تکنیک پویانمایی مشاهده میکنند که این امر باعث تاثیر گذاری قوی روی حافظه بلند مدت و تصویری میشود که یادگیری را تسریع و فراموشی مطالب را کاهش میدهد. این در حالیست که در طرز های سنتی و منسوخ شده، بینش آموزان مجبور به حفظ کردن مطالب درسی هستند. ماهیت این روش به دلیل تاثیر گذاری روی ذهن کوتاه مدت و فراموشی سریع مطالب، باعث میشود کنکوری ها درصد کمتری در زیست شناسی کسب کنند، از سوی دیگر به دلیل فراموش کردن سریع مطالب، مدام در استرس و بی تابی فراموش کردن و مرور مطالب، زمان طلایی کنکور تلف میشود. ما با روش های جدید کنکوری آزمایشگاه زیست شناسی را خلق کردن کرده ایم که داوطلبان کنکوری از نزدیک پدیده زیستی را به عینه دنبال کنند و بهتر و آسان نم مباحث را دنبال کنند.

بخاطر دروس محاسباتی چه راهکارهای ارائه شده است؟

 

برای اولین وهله در ناحیه دروس محاسباتی به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است،  یعنی اساتید منتخب حرف آخر زمینه راهکارهای کوتاه و سریعی برای دروس ریاضی، فیزیک و شیمی خلق کرده اند که تحصیل این دروس را سرعت میبخشد و از سوی نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد محو. زمان محدود برای هر تست در آزمون سراسری، فرصت آزمون و معصیت برای هر تست را نمیدهد و این امکان را به داوطلب نمیدهد که فرمولهای بی حد را حفظ و موقع هر سوال آن را تست کند. اما اساتید حرف آخر به چند الگوی مفهومی کلیه دروس محاسباتی را تدریس کرده اند. به نعوظ مثال فیزیک دهم حرف آخر د 25 روزگار توسط لله کامیار مدرس فیزیک حرف آخر تدریس شده است. برای هر جزئی از جمله و مبحث از فیزیک دهم یک الگوی مفهومی ارائه شده است. کلیه درسنامه و آموزش با این الگو توضیح و نمایش میشود و نهایتا در بخش پایانی هر فصل، تست های کنکوری و تالیفی محلول و تحلیل میشود.

جدیدترین پکیج های کنکوری حرف آخر

 

موسسه حرف آخر برای 6 ماه پایانی کنکور پروژه 6040 را نمایش کرده است که این پروژه یک دستور کار 100 روزه گرفتن اس و دربرگیرنده آموزش، جمعبندی، مرور و تست است. این مجموعه ویژه داوطلبانی است که به هر دلیل تا به امروز یعنی 6 ماه پایانی کنکور نتوانسته اند آمادگی لازم برای آزمون سراسری را کسب کنند و یا اینکه به دلیل متعددی نتوانسته کنکور را مبدا کنند. با پروژه 6040 حرف آخر میتوانند در فرصت اندک باقی مانده سرنوشت تحصیلی و کاری خود را به بهترین اسکناس نما زد.