سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 برند پرفروش کولر گازی ها در ایران

کولر گازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است بنابر این انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی بانه همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد

 

مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند این است که از میان ده‌ها مارک و برند ، کدام یک را انتخاب کنند که به نفعشان باشد .

 

در این مقاله می خواهم شما را با بهترین کولر گازی ها که در ایران جز موفق ترین ها و پر فروش ترین برندها هستند آشنا کنیم. این مقاله و آمار تنها شامل کولر گازی اسپلیت دیواری دو تیکه می باشد و دیگر انواع کولر گازی را شامل نمی شود.

 

راهنمای خرید بهترین کولر گازی

بهتر است قبل از آنکه شما به سراغ انتخاب برند کولر گازی بروید ابتدا انتخاب کنیم که چه کولر گازی برای ما شما مفید است تا در صرف وقت و هزینه صرفه جویی شود. در چنین مواردی گزینه های زیر را قبل از خرید بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

  • چه مدلی از کولر گازی را بخریم
  • انتخاب کولر گازی با پنل زیبا
  • کولر گازی چند هزار بخریم
  • چندتا کولر گازی بخریم
  • کولر گازی درای چه کمپرسوری باشد
  • کولرگازی اینورتر دار بخرم با معمولی
  • صدای کولر گازی چقدر باشد

کولر گازی اجنرال OGENERAL                     

در صدر جدول بهترین کولر گازی و پرفروش ترین برندهای کولر گازی ها همچون سال های گذشته کولر گازی اجنرال وجود دارد.این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی A++ نیز به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود.یکی دیگر از ویژگی های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم صدا است.

 

کولر گازی اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی است .و به علت تنوع زیادی که دارد متناسب با همه سلیقه ها در مدل و طرح ها و ظرفیت های مختلف  است پس امکان انتخاب بیشتری را به شما می دهد و شما به راحتی می توانید خرید کولر گازی خود را انجام دهید و بهترین کولر گازی در بازار را بخرید.

کولر گازی گری GREE  

در ردیف دوم لیست بهترین کولر گازی ها کولر گازی گری وجود دارد . بزرکترین و تخصصی ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان شرکت گری می باشد که در سال 1991 تاسیس شد. گری یکی از شرکت های است که به طور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار ایران و جهان را تامین می کند.

 

از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم که باعث شده یکی از بهترین کولر گازی ها در ایران شناخته شود این است که دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد،بدنه کولر دارای استحکام زیادی دارد،مصرف برق کمی دارد،تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده ای دارد و با محیط بسیار سازگاری پیدا می کند و همچنین پنل های داخلی بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.

 

بیشترین مکان هایی که از کولر گازی گری استفاده می کنند پاساژ ها ،بازارهای سر پوشیده،اماکن عمومی،رستوران ها و فروش گاه های بزرگ می باشد.

 

همچنین نوع اینورتر آن دارای قیمت مناسبی می باشد.

کولر گازی جنرال GENERAL

کولر گازی جنرال طرح لبخند جزء سومین لیست بهترین کولر گازی و پرفروش ترین برنهای کولر گازی در ایران قرار دارد و یکی از شناخته ترین نوع کولر ها می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است . سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است.
کولر گازی ال جی LG                             
و در چهارمین ردیف پرفروش و بهترین کولرگازی ها، کولر گازی ال جی قرار دارد.کولر گازی ال جی عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینوتر است که  با کاهش چشم گیر 73 درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده است.کولر گازی  اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای تامین سرمایش و گرمایش خانه یا محل کار شما هستند. سیستم‌های اسپلیت ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی دارند. اسپلیت‌های ال جی دارای امکان نصب سریع و آسان هستند و انتخابی مناسب برای شما می باشند

کولر گازی ال جی LG

ال جی، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است.

کولر گازی ال جی ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به عنوان محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت گلد ایران کولرهای گازی ال جی، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند
البته سایر برند و مدل های کولر گازی نیز در حد قابل قبولی هستند اما ما این چند برند را برحسب تجربه و شناخت بیشتر در بازار ایران برای شما مخاطبان گرامی معرفی می کنیم.